Ons team van ervaren en gekwalificeerde professionals controleert uw systemen voortdurend om optimale prestaties en maximale veiligheid te garanderen.
- Managed IT-services zijn ideale oplossingen voor bedrijven die zich willen concentreren op hun kernactiviteiten en tegelijkertijd de zekerheid willen hebben dat hun IT goed wordt beheerd.
- Met managed services profiteert u van regelmatig onderhoud, updates en monitoring van uw IT-uitrusting, en van een snelle oplossing van technische problemen.
- Met managed services kunt u er zeker van zijn dat uw bedrijf doorgaat in het geval van een groot probleem. Het is een gegarandeerde respons. In de meeste gevallen zijn de resultaten er.
- We geven je ook advies over hoe je je productiviteit kunt verbeteren en hoe je kunt anticiperen op veranderingen in je bedrijf.
Managed services = Verwachte prijs voor een vaste prijs
*iWorkplace is een oplossing geïmplementeerd door de Ricoh Group via haar 2 dochterbedrijven Upfront en Orbid. Op basis van de Business Premium-oplossing van MS365 werd een pakket ontwikkeld dat beantwoordt aan de belangrijkste behoeften van KMO's in België: hoe kan een eenvoudig, veilig en doeltreffend beheer van werkstations (+ smartphones) binnen een bedrijf worden gegarandeerd en hoe kan de externe toegang tot gegevens bij Microsoft worden beheerd?

3 formules op maat
-
1. Monitoring & Patching
Het basispakket biedt voornamelijk updateservices met diverse extra opties zoals :
- Back-up en herstel test
- Monitoring van back-upoplossingen
- Aanwezigheid van een technicus op site
-
2. Premium (Infra)
Managed services zijn van toepassing op de meest uiteenlopende IT-services beschreven in de tabel hieronder -
3. Premium (infrastructuur + gebruikers)
De managed services zijn identiek aan het vorige pakket, dat de infrastructuur dekt, maar dit pakket breidt de scope uit naar gebruikers en hun werkplekken.
Alleen prestaties bij PREMIUM-polissen
-
IT-bewaking
- Servers
- Infrastructuur
- Beveiligingsoplossingen
- Back-up oplossingen
-
IT-onderhoud
- Server- en infrastructuuronderhoud
- Updates en upgrades: servers, netwerkapparaten, beveiligingsapparaten, beveiligingsoplossingen, werkplekken, enz
- Back-up tests
-
Support
- Infrastructuur support
- Gebruikersondersteuning
- Back-up op aanvraag - herstel
-
Reporting
- IT-partnerschapsrapport
- Firewall-rapport
- Beveiligingsrapport
-
Documentatie en communicatie
- Documentatie onderhouden en bijwerken
- Informatie over onderhoud server/firewall
- Beheer van dienstverlening
-
Alle hier beschreven opdrachten worden behandeld in een precieze volgorde: dagelijks, wekelijks, maandelijks, in reactiviteitsmodus afhankelijk van de urgentie van de toestand.
Managed Services. Wat hebt u nodig?
Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over de taken die onder Managed Services vallen. Samen bepalen we het optimale pakket voor jou.