Wat zijn de 4 samenwerkingsvormen die we kunnen aanbieden aan overheidsinstellingen?
-
Aanschaf van IT-uitrusting
Levering van hardware en software om te voldoen aan de behoeften van overheidsinstanties en het OCMW.
-
Flexibele bijstand op maat van uw behoeften
U de keuze geven voor de samenwerkingsvorm of combinatie die het best aan uw behoeften voldoet.
-
Consulting
Beveiliging en de door Covid-19 versnelde digitale transformatie hebben geleid tot nieuwe behoeften en hogere verwachtingen voor advies over toekomstige keuzes.
-
Projectuitvoering
Vroeg of laat wordt u geconfronteerd met IT-tools of -technologieën die het einde van hun levensduur hebben bereikt en moeten worden uitgebreid of vervangen. Elke verandering leidt tot een of meer projecten die goed moeten worden afgerond om ervoor te zorgen dat uw administratie probleemloos verloopt.

De managed services van UpFront ontlasten overheidsinstanties
Met managed services kunnen overheidsdiensten voor een vaste prijs volledig worden ontlast van een bepaald aantal taken, die voortaan door UpFront-teams worden uitgevoerd.
In tegenstelling tot tijdgebonden projecten of onregelmatig toezicht, zijn managed services bedoeld om overheidsdiensten volledig te ontlasten van deze taken.
Laten we eens kijken naar 4 voorbeelden van diensten:
-
Managed back-up
Uw back-up wordt elke dag gecontroleerd en een regelmatige restore test valideert dat de back-up goed werkt - onder de verantwoordelijkheid van UpFront.
-
Patch management
Beveiligingspatches worden buiten de werkuren snel uitgerold om je installatie up-to-date en beschermd te houden en de impact op de gebruikers tot een minimum te beperken - onder de verantwoordelijkheid van UpFront.
-
iWorkplace Local Gov
Oplossing dagelijks gevolgd en gemonitord met proactief beheer van de omgeving om gebruikersrisico's te beperken - onder verantwoordelijkheid van UpFront.
-
Bewustwordingsprogramma voor beveiliging
Er zijn online trainingen (video) die kunnen worden opgelegd en die aansluiten bij de huidige risico's. Er worden ook testcampagnes gelanceerd om de resultaten te evalueren en de juiste actie te ondernemen op het vlak van training. - onder de verantwoordelijkheid van UpFront.

Uw IT-project. Wat zijn uw verwachtingen?
Over het algemeen heeft de overheidssector 3 belangrijke verwachtingen:
Vernieuwing
Een deel of de hele IT-omgeving moet worden vervangen door nieuwe hardware of nieuwe licenties.
Migratie
Van een huidige omgeving of situatie naar een toekomstige maar vaak andere omgeving: migratie van e-mails naar de Cloud, migratie van je bestanden naar SharePoint (Teams).
Beveiligingsproject
Daarom bieden we ook aan om samen met jou een duidelijke strategie voor de komende 36 maanden uit te stippelen met betrekking tot de veranderingen en de investeringen die nodig zijn om deze veranderingen tot stand te brengen.
NIS2-regelgeving in 2024 - ook voor de overheidssector
NIS 2: De NIS-2-richtlijn bepaalt eenvoudigweg dat entiteiten moeten beschikken over incidentbeheersplannen, bedrijfscontinuïteitsplannen en crisisbeheersplannen, beleid en procedures voor het beoordelen van de effectiviteit van deze maatregelen, evenals beleid voor het gebruik van cryptografie, de beveiliging van personeel, het gebruik van geschikte authenticatiesystemen en het beheer van de toeleveringsketen. Een ander cruciaal element is dat het management van de entiteit al deze maatregelen expliciet moet goedkeuren en een basisopleiding in cyberbeveiliging moet volgen.

iTalk, de telefonie van de toekomst met het flagship "call center" voor openbare diensten
Onze IT-ondersteuningsdienst is identiek aan onze telefoniedienst
Vraag onze brochure voor de overheidssector aan
Laat je contactgegevens achter en we sturenje per e-mail onze brochure voor de overheidssector, met informatie over onze afdeling voor overheidsinstanties en OCMW's.