iTalk. Een UCaas-oplossing (Unified Communication as a Service)

  • De Unified Communications as a Service (UCaas) integreert telefonie, virtuele vergaderingen, instant messaging (business chat) en uw callcenter in één applicatie. Voor een meer efficiënte en gepersonaliseerde communicatie. iTalk is een app die op basis van UCaas-technologie al uw telefoniebehoeften samenbrengt.

iTalk: professionele telefonie-oplossing in de Cloud.

  • In het bedrijfsleven betekent dit dat telefooncentrales en telefoonlijnen verdwijnen. IP-telefoons (verbonden met het internet via uw computernetwerk) en virtuele telefooncentrales in de Cloud verbinden zich en versturen uw gesprekken via het PSTN (Public Switched Telephone Network). PC's, smartphones en tablets, maar ook IP vaste lijnen kunnen automatisch werken met de telefonie-oplossing.
  • U kunt uw contacten op dezelfde manier bereiken als met een traditioneel systeem. Uw telefonie wordt via de cloud geïntegreerd in de digitale wereld en biedt nieuwe mogelijkheden.

iTalk: professionele telefonie-oplossing. Een app op maat voor hybride werk.

  • Een app die al uw telefoniebehoeften combineert. U maakt verbinding van waar u maar wilt: kantoor, thuis, op verplaatsing binnen België of in het buitenland. Het enige wat u nodig heeft is internetverbinding: internetnetwerk, wifi, 4G.
  • Al uw apparaten (pc, smartphone, tablet) kunnen, via een eenvoudig te installeren app, getransformeerd worden in een telefoon. De apps van iTalk zijn compatibel met alle besturingssystemen (Windows, Android, iOS). Je bent overal en op al je apparaten te bereiken.
  • Videoconferenties of virtuele vergaderingen zijn ook geïntegreerd in de app met alle functies die nodig zijn voor telewerken: spraak, video, chat, scherm delen.

iTalk: professionele telefonie-oplossing. Een synoniem voor kostenbesparing:

  • Telefoongesprekken zijn tot 100 keer goedkoper met een groot voordeel voor internationaal verkeer.
  • Geen dure huur meer van talrijke telefoonlijnen.
  • Geen dure huur of aankoop meer van telefooncentrales.
  • U betaalt alleen voor het aantal gebruikers dat voor uw bedrijf noodzakelijk zijn. Niet meer en niet minder.

iTalk: professionele telefonie-oplossing. Totale connectiviteit met uw bedrijfssoftware.

  • De telefonie-oplossing iTalk kan gemakkelijk gekoppeld worden aan al uw bestaande tools zoals uw ERP, CRM of Power BI met zeer nuttige scenario’s zoals: het openen van het klantendossier zodra het gesprek wordt gevoerd of de automatische doorschakeling naar de boekhouding als het ERP een betalingsachterstand aangeeft, enzovoort…
  • Compatibiliteit met uw andere tools zoals Office 365 of Google Calendar.
  • Uw medewerkers zullen niet langer tijd verliezen door van de ene tool naar de andere over te schakelen. Zij zullen zich in de eerste plaats kunnen concentreren op de activiteiten van het bedrijf.

iTalk. Professionele telefonie-oplossing. Uitgebreide functionaliteit.

  • Als administrator, beheert u nu de volledige telefonie: gebruikersbeheer, inkomende oproepen, statistieken,... door middel van één enkel portaal.
  • De toegang verlenen voor telefonie, callcenters, gespreksopnamen,... ligt in uw handen. Er is geen externe partij meer nodig om de precieze behoeften van elke werknemer te beheren. Deze aanpak zal de kosten optimaliseren.
  • Het beheer van de beschikbaarheid van elke persoon is toegankelijk en leesbaar, elk persoon kan zijn status weergeven: beschikbaar, online, in vergadering, met verlof, enz.
  • De verbinding met een berichtensysteem in geval van afwezigheid of de zichtbaarheid van de agenda's met toegang tot de agenda's van Google of Microsoft behoren tot de functionaliteiten.

iTalk. Professionele telefonie-oplossing. Flexibiliteit binnen uw organisatie.

  • Als uw bedrijf verschillende vestigingen heeft, ook in het buitenland, volstaat één Cloud telefooncentrale. U kan gemakkelijk de oproepen overschakelen naar de receptie van een andere locatie, bijvoorbeeld in geval je op vakantie bent in het buitenland.
  • Met iTalk mist u nooit een oproep. Er is geen limiet aan het aantal inkomende of uitgaande oproepen. Terwijl een traditionele ISDN-lijn beperkt was tot twee gelijktijdige oproepen.
  • Door over te stappen op de professionele telefonie-oplossing ‘iTalk’ van UpFront behoudt u al uw nummers. U kunt vanuit uw cloudcentrale ook internationale nummers aanmaken voor uw filialen in het buitenland. Een landnummer hebben, is vaak een geruststellende factor voor uw klanten en prospecten.

Waarom kiezen voor Upfront

  • Knowhow en ervaring

    Soms hebt u niet de juiste kennis in huis om een project te doen slagen of in te spelen op nieuwe evoluties. Onze experten delen dan graag hun ervaring, die komt vanuit verschillende sectoren. Via tal van opleidingen blijven ze ook up-to-date. Bovendien zorgen we voor de nodige kennisoverdracht on the job naar uw medewerkers.

  • Flexibiliteit

    Het ene moment heeft u meer ondersteuning nodig dan het andere. Met FlexStaffing passen we ons dan ook aan aan uw noden. Zo komen we vaker langs wanneer het druk is, of bij grote projecten, en minder vaak wanneer het kalm is. Ook voor tijdelijke vervangingen kan u bij ons terecht. Denk aan ziekte, zwangerschap, de zoektocht naar een nieuwe collega ... Onze experten werken zich snel in en leren zo uw organisatie en noden kennen.

  • Geen onnodige of onverwachte kosten

    Kiest u voor FlexStaffing? Dan bespaart u zich heel wat kosten. U moet namelijk zelf geen medewerkers zoeken of opleiden. Bovendien kan u onze experten inschakelen tegen een vaste kost. Die kan u perfect budgetteren, waardoor u niet voor verrassingen komt te staan en dit altijd kan rapporteren aan het management.